СКЛАПАЊЕ УГОВОРА ЗА СМЕШТАЈ УЧЕНИКА У ДОМ

Posted By : administrator

    VAŽNO OBAVEŠTENJE UČENICIMA I RODITELJIMA

Preliminarne rang liste biće objavljene na oglasnoj tabli Doma učenika srednjih škola i zvaničnoj internet stranici dana 19.07.2018. godine, dok će konačne rang liste i za dečake i za devojčice biti objavljene po isteku zakonskog roka od 8 dana za izjavljivanje prigovora na preliminarnu rang listu.

Ugovori se sklapaju  24.., 27. i 28. 08.2018. godine u periodu od 08:14h  isključivo sa roditeljem ( starateljem) učenika uz ličnu kartu.

Dokumenta potrebna za upis:

  • lekarsko uverenje o zdravstvenom stanju učenika ( za kolektivni smeštaj)ne starije od 15 dana
  • jedna fotografija dimenzija 3×3,5 cm
  • uplata za učeničku karticu u iznosu od 700,00 dinara ( za učenike koji se prvi put upisuju u dom i one učenike kojima je kartica istekla)
  • produženje jednogodišnje članarine za učeničke kartice u iznodu od 249,00 dinara ( za učenike koji imaju važeću karticu)
  • uplata za izradu legitimacije za prevoz  u iznodu od 200,00 dinara
  • uplata stanarine za septembar u iznosu od 5358,00 dinara za sve učenike osim za učenike koji su smešteni u potkrovlju prve zgrade 5983,00 dinara

Sve uplate izvršiti na žiro račun doma:       840-201667-19           i     priložiti prilikom potpisivfanja ugovora

Napomena:  Svi roditelji i učenici koji ne budu potpisali ugovore u gore navedenom roku, smatraće se da su odustali od seštaja u dom.